Tuesday, February 1, 2011

Aktiviti kami..F1P1



Wah3..tanggal 28/01-29/01 kami semua ke p.kemunting..sgt sronok..tp xsngke plak after naek banana boat ade smthng yg x d'ingine happen..overall sume bes..kmi gerak ary jumaat ptng after klas..bygkan je,aku drme drah ary 2..mlam 2 aku xtdow..law tdow pown sejok nak mampos..bek aku stay b'angin kat dpan laot 2..and ktorg yg stay cte psal antu!!! seram seyh..xlar seram mane..haha..bkan nak blagak tp da 2 hakikat..kui3..and ney pix'as knangan kami..



sejurus after smpai..da lame xmndi laot!! TAKSUB!!


ahhh..siapakah???? siapakah padok2 ini??? tdak!!! aku perlu diet!!!tp aku bkan lar yg t'big disitu..kwang3..



ney cahaya..ske pnggil aku dongseng..
j

ney blagak je lbey..haha bkan taw msak pown..

haha..bkan pndai men pown..but i wish i can play it one day nanti... at least bia lar aku pgang 1 kod dlu..ney da snap..da kntoi..haha
h


TANX F1P1!!!!

No comments:

Post a Comment